12 Feb 2012

I'm a Leo, so be careful!

Macam sial saja mood aku hari ni. Minta maaf, aku terpaksa luah kat sini, memang tak wajar pun, tapi blog aku, so suka hati aku lah kan? Aku bangun pagi-pagi, just to find out one of my favorite singers, Whitney Houston, ditemui mati kat Beverly Hills sana. Terkejut. Penat aku menahan stress akibat pergelutan verbal antara manusia antarabangsa kat studio belum hilang lagi. Aku sememangnya lemah dalam bab kendali tenaga yang amat negatif. Terlalu banyak boleh menyebabkan semangat aku yang sama tahapnya dengan lapan ekor singa betina muda, jatuh seperti seekor mammoth yang gah diburu oleh sekumpulan manusia purba. Aku amat benci dengan perkara macam ni. Aku ingatkan aku boleh lari kejap dari dunia varsity, malangnya kat studio bau hapak ni, sama juga rentaknya. I must be out of my mind, seriously!! I've been telling myself, takpa Fio, sabar, buat demi portfolio kau. Teruskan saja. Tak lama lagi. Tapi tembok sabar aku ranap jugak.

No comments:

Post a Comment